Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.mamabe.hu weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének feltételeit. Az ÁSZF által nem említett egyéb technikai tájékoztatást a honlapon elérhető információk nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Szolgáltató

Név: MamaBe Babaruha Kft

Székhely: 2112 Veresegyház, Rózsavölgyi Márk köz 23.

Adószám: 27329991-2-13

Közösségi adószám: HU27329991

Cégjegyzékszám: 13 09 204160

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Számlaszám:  11742568-21444395-00000000

E-mail cím: mamabe@mamabe.hu

Telefonszám: +36-30/565-5524

Panaszügyintézés, szavatossági, jótállási igények intézése a Szolgáltató fenti elérhetőségein lehetséges.

A honlapon folytatott tevékenység:

www.mamabe.hu weboldal OEKO-TEX® minősítéssel rendelkező 100% pamutvászon- illetve más bababarát anyagokból egyedi, kézzel készített baba ruházati és egyéb kiegészítők forgalmazásával foglalkozik.

Felhasználási feltételek:

Felelősség:

A Felhasználó a honlapot kizárólag saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Termékeink kézzel készült termékek, így a megjelölt méretek illetve az anyagminták tájékoztató jellegűek, esetenként kis mértékben eltérhetnek. A nem rendeltetésszerű használatból eredő vagyoni és/vagy személyi károkért felelősséget nem vállalunk!

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A MamaBe webáruház nem visszamenőlegesen szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait, termékek árát bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül és ezért felelősségre nem vonható. Ezen módosítások a honlapon történő közzétételt követően lépnek hatályba, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra vonatkoznak.

A MamaBe webáruház szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a MamaBe webáruház üzemeltetője nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a  MamaBe webáruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását.

Visszavételi szabályzat

A MamaBe webáruház a leadott rendelésről 48 órán belül e-mailben visszajelzést küld (megerősítő e-mail) a megrendelés minden szükséges részletével. A rendelés törléséhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a mamabe@mamabe.hu e-mail címen, a tárgyban jelezve a lemondás tényét. A Kapcsolat menüpont alatt megtalálja minden más elérhetőségünket.

Elállási jog

A Webáruház vásárlóit megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállás jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül lehet gyakorolni. Az elállási jog kizárólag írásban, e-mail útján érvényesíthető a mamabe@mamabe.hu e-mail címen vagy a postázási címen egyidejűleg a csomag visszaküldésével

Csak abban az esetben állhat el a vevő a vásárlástól,

  • amennyiben felbontatlanul, sértetlenül, gyári csomagolásával, minden tartozékával (címke, számla) 14 munkanapon belül jelzi írásos módon (e-mailben).
  • A vevőt terheli a visszajuttatási, szállítási költség.

Az eladó legkésőbb 14 napon belül köteles visszafizetni az összeget a vevő által közlésekor megadott bankszámlaszámra utalással.

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja a törvényes határidőn belül, amikor az árut a webáruházban megrendelte.

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.

Elállás esetén a terméket a vásárló nem veheti használatba.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyven és a 19/2014. (IV.29.) GKM rendeletben foglaltak és a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az irányadóak.

Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre, amennyiben a sérülés nem a gyártás során keletkezett.

Szállítási elállás Szolgáltató részéről: a webáruház elállhat a rendelés teljesítésétől abban az esetben, amennyiben a termék nem áll rendelkezésre, ebben az esetben köteles a vevőt e-mailben tájékoztatni.

 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240., pmbekelteto@pmkik.hu)
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

A fentiek elolvasásának hiányából adódó kellemetlenségért felelősséget nem vállalunk.

 

A megrendelés lépései

1. A termék kosárba tétele

A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés.

Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésreár és típus szerint.

2. Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

3. Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód). Ha a rendelés leadását követően tapasztalt adathibát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a mamabe@mamabe.hu email címen, jelezve az adatmódosítási szándékát.

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. A megrendelés visszaigazolása

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 

A megrendelés feldolgozása

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-17:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja a törvényes határidőn belül, amikor az árut a webáruházban megrendelte.

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.

Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre, amennyiben a sérülés nem a gyártás során keletkezett.

Szállítási elállás Szolgáltató részéről: a webáruház elállhat a rendelés teljesítésétől abban az esetben, amennyiben a termék nem áll rendelkezésre, ebben az esetben köteles a vevőt e-mailben tájékoztatni.

Elállás esetén a terméket a vásárló nem veheti használatba.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyven és a 19/2014. (IV.29.) GKM rendeletben foglaltak és a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az irányadóak.

A jótállás időtartama NEM ruházati termék esetén:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

 

Ön a MamaBe Babaruha Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást aMamaBe Babaruha Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szállítás:

A csomag feladása a kiválasztott szállítási mód szerint  a visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 5 munkanapon belül történik. Kérjük, jelezze, ha sürgősen szüksége van a megrendelt termékekre, lehetőségeinkhez képest mindent megteszünk, hogy mihamarabb megérkezzen a csomag.

Kiszállítás Magyarország területén. Külföldi szállítással kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon.

Szállítási költségek GLS futárszolgálattal:

GLS házhozszállítással vagy GLS csomagpontba, előre utalással: 1299 Ft

GLS házhozszállítással vagy GLS csomagpontba, OTP SimpePay bankkártyás fizetéssel: 1399 Ft

GLS házhozszállítással vagy GLS csomagpontba, utánvéttel: 1599 Ft

GLS csomagpontok listája: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

Fizetés:

Fizetés történhet:

Előreutalással (a megrendelés visszaigazolását követő 3 napon belül meg kell érkeznie a vásárlás összegének, egyéb esetben a megrendelés törlésre kerül).

OTP SimplePay rendszerén keresztül: A megrendelést követően emailben küldjük el a számlát illetve a linket a bankkártyás fizetéshez.

Készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál házhozszállítás vagy csomagpont esetén, utánvét választásakor.

A termékek fogyasztói ára bruttó ár, mely a 27% ÁFA-t tartalmazza.

Számla:

A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a megrendelt termékről, melyet emailben továbbít a Megrendelő által megadott email címre. A számla teljesítésének dátuma megegyezik a keltezés dátumával.

 

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

 

Utolsó módosítás: 2021. 01. 22.