Visszavételi szabályzat

A MamaBe webáruház a leadott rendelésről 48 órán belül e-mailben visszajelzést küld a megrendelés minden szükséges részletével. A rendelés törléséhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a mamabe@mamabe.hu e-mail címen, a tárgyban jelezve a lemondás tényét. A Kapcsolat menüpont alatt megtalálja minden más elérhetőségünket.

Elállási jog

A Webáruház vásárlóit megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállás jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül lehet gyakorolni. Az elállási jog kizárólag írásban, e-mail útján érvényesíthető a mamabe@mamabe.hu e-mail címen vagy a postázási címen egyidejűleg a csomag visszaküldésével

Csak abban az esetben állhat el a vevő a vásárlástól,

  • amennyiben felbontatlanul, sértetlenül, gyári csomagolásával, minden tartozékával (címke, számla) 14 munkanapon belül jelzi írásos módon (e-mailben).
  • A vevőt terheli a visszajuttatási, szállítási költség.

Az eladó legkésőbb 14 napon belül köteles visszafizetni az összeget a vevő által közlésekor megadott bankszámlaszámra utalással.

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja a törvényes határidőn belül, amikor az árut a webáruházban megrendelte.

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.

Elállás esetén a terméket a vásárló nem veheti használatba.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyven és a 19/2014. (IV.29.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre, amennyiben a sérülés nem a gyártás során keletkezett.

Szállítási elállás Szolgáltató részéről: a webáruház elállhat a rendelés teljesítésétől abban az esetben, amennyiben a termék nem áll rendelkezésre, ebben az esetben köteles a vevőt e-mailben tájékoztatni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240., pmbekelteto@pmkik.hu)
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

A fentiek elolvasásának hiányából adódó kellemetlenségért felelősséget nem vállalunk.